1. Siparişimi nasıl oluşturabilirim?
- Alışveriş yapmak için üye girişi yapmalısınız. Sipariş vermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.
- İncelediğiniz ürünü sepetinize ekleyiniz.
- Alışverişi tamamla butonunu tıklayınız.
- Teslimat ve fatura adresinizi seçiniz. "Yeni Adres Ekle” seçeneği ile farklı bir teslimat adresi girebilirsiniz.
- "Kargo teslim adresi, fatura adresi ile aynı.” seçeneğini tıkladığınızda, teslimat adresinize fatura kesilecektir.(E-Fatura mükellefiyseniz, faturanız sistem üzerinden gönderilecektir.)
- E-Fatura mükellefiyseniz, faturanız sistem üzerinden gönderilir. Değilseniz e-arşiv faturanız mail adresine gönderilir.
- Sipariş ve hediye notu ekleyebilirsiniz.
- Alışverişi tamamla butonunu tıklayınız.
- Kargo seçeneklerini seçebilirsiniz. (ArasKargo ve Yurtiçi Kargo )
- Ödeme sayfasına gelerek ödeme tipini seçiniz
- Mesafeli satış sözleşmesini kabul ediyorum butonunu işaretleyerek siparişinizi sonlandırınız.
2. Kargom Ne Zaman Yola Çıkar?
Verdiğiniz siparişlerin zamanında elinize ulaşmasının ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Bu yüzden hafta içi saat 16:00’den önce verilen siparişleri aynı gün, sonraki siparişleri ise ertesi gün kargoya veriyoruz. Hafta sonu ve resmi tatillerde verilen siparişler, ertesi ilk iş gününde kargoya verilir. Kalem üzerine yazı istenildiğinde en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Kalemlerde , kalem üzerine yazı distribütör firma tarafından özel lazer makine ile yazıldığından bu süre almaktadır.
3. Siparişimi iptal edebilir miyim?
0212 230 00 44 numaralı Whatsapp Hattından veya o[email protected] ‘ a mail atarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
4. İade ve değişim işlemi nasıl yapılır?
İnternet sitemizde almış olduğunuz ürünü teslimat sonrasında iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 14 gündür ancak bir Yıldırım Kırtasiye müşterisi olarak internet sitemizden satın aldığınız ürününüzü tekrar satılabilir özelliğini yitirmemiş olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren toplam 30 gün içerisinde faturanız ile iade edebilir veya değişimini sağlayabilirsiniz. Havale ile vermiş olduğunuz bir siparişi iade etmek istediğinizde ürünü kargoya teslim ederken içerisine durumu anlatan bir not ile iade yapabileceğimiz banka hesap bilgilerinizi göndermenizi rica ederiz. Ya da
0212 230 00 44 numaralı Whatsapp Hattından'da bilgi verebilirsiniz.
5. Sipariş hakkında nasıl bilgi alabilirim?
Siparişinizin durumunu “ Hesabım “ menüsünden “Siparişlerimi” gerekli bilgileri görüntüleyebilirsiniz.
6. Siparişime ürün ekleyebilir miyim?
Onayladığınız siparişinize daha sonra ekleme yapabilir yada değişiklik sağlayabilirsiniz.
7. Sipariş ettiğim ürünler ile faturamın farklı adrese gelmesini istiyorum. Mümkün mü?
Mümkündür. Siparişinizi oluşturma aşamasındayken Fatura adresinizi kendi adresiniz , teslimat adresinizi göndermek istediğiniz adres olarak yazabilirsiniz.
Siparişiniz sisteme girmiş olduğunuz ev ,iş , vs. adresine ayrı ayrı gönderilir.
8. İnternet siparişimi mağazadan teslim alabilir miyim?
Tabiiki hem mağazadan teslim alabilir hemde mağaza içinde alışverişinizi e-ticaret sitemizden yapıp kasada nakit yada kredi kartınızla ödeyerek alabilirsiniz. Bu işlem için raflarda bulunan barkodu telefonunuzdan okutarak gerçekleştirebilirsiniz
10. Hediye çeki ve kampanya kodunu nasıl kullanabilirim?
Sayın müşterimiz ;
- Hediye çekiniz, hediye çeki kampanyası olan ürünlerde siparişiniz tamamlandıktan hemen sonra üyeliğinize otomatik olarak tanımlanacaktır.
- Hediye çekinizi ve kampanya kodunuzu kullanabilmeniz için sitemizde üyeğilinizin bulunması gerekmektedir.
- Oluşan hediye çeki kodunuzu ;
Üye Bilgilerim - Hediye Çeklerim alanından görüntüleyebilirsiniz.
- Bir sonraki alışverişinizde sepetim sayfasında, hediye çeki alanına hediye çeki kodunuzu yazıp kullan butonuna bastığınızda hediye çekiniz kullanılacaktır.